جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Fri 3 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
بنادر و سواحل سه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ ، ساعت ۱۵:۱۳:۴۸

انجام آزمایش سالانه تاسیسات اندازه‌گیری نفت خام صادراتی کشور

باشگاه خبری فراساحل: رئیس اداره عملیات صادرات و بارگیری نفت خام شرکت پایانه‌های نفتی ایران از آغاز عملیات آزمایش سالانه تاسیسات اندازه‌گیری نفت خام صادراتی کشور در پایانه نفتی خارگ خبر داد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از سایت شانا، غلامحسین گرامی افزود: این عملیات با هدف تعیین حجم پایه پروورهای (دستگاه‌های صحت‌سنج) سیستم‌های میترینگ به منظور اطمینان از دقت اندازه‌گیری نفت خام تحویلی، به طور سالانه انجام می‌شود. وی ادامه داد: مطابق آخرین استانداردهای بین‌المللی انجام این عملیات برای شفاف‌سازی فرآیند تحویل‌دهی نفت خام به نفتکش‌های بارگیری شده در پایانه‌های نفتی ایران ضروری است.

گرامی تصریح کرد: این عملیات مهم با نظارت نمایندگان اداره کل نظارت بر صادرات و مبادلات مواد نفتی و شرکت بازرسی مستقل و با استفاده از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های کالیبراسیون با انجام عملیات موسوم به «واتر دراو» (چرخش آب) اجرا می‌شود. به گفته رئیس اداره عملیات صادرات و بارگیری نفت خام شرکت پایانه‌های نفتی ایران، عملیات آزمایش سالانه تاسیسات اندازه‌گیری نفت خام صادراتی کشور در پایانه نفتی خارگ، بین ٢٠ تا ٣٠ روز انجام می‌گیرد. گرامی افزود: پس از پایان این عملیات، دستگاه‌های یادشده برای آغاز عملیاتی مشابه در پایانه صادرات میعانات گازی عسلویه به پایتخت انرژی کشور منتقل می‌شود.



  کد خبر : 622
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :